Guvernul: „Românii, luați atitudine împotriva companiilor aeriene care vă anulează zborurile!”
Într-o lume în care drepturile consumatorilor sunt tot mai des încălcate, Guvernul României îi îndeamnă pe cetățenii săi să se ridice împotriva abuzurilor. În acest context, zborurile anulate care au legătură cu aeroporturile românești sunt monitorizate cu atenție de către autorități. Într-un anunț recent, purtătorul de cuvânt al Guvernului, Mihai Constantin, a îndemnat românii să deschidă litigii pentru a solicita despăgubiri companiilor aeriene dacă au întâmpinat astfel de probleme.
Haosul de pe Aeroportul Otopeni: Pasagerii, victimele unui sistem defect
Recent, Aeroportul Otopeni a fost scena unui haos general, cu curse întârziate și pasageri revoltați. Tensiunile au atins un nivel atât de ridicat încât angajații companiei aeriene Wizz Air s-au retras pentru a evita agresiunile pasagerilor. În acest context, avioanele nu au putut decola la timp, fiind nevoite să aștepte până la două ore pentru a ajunge pe pistă. Sute de pasageri, printre care bătrâni și copii, au fost lăsați să aștepte în picioare, într-o căldură insuportabilă.
Compania Wizz Air: „Vremea este de vină pentru întârzierile noastre”
Într-o încercare de a-și justifica întârzierile, compania Wizz Air a dat vina pe condițiile meteorologice nefavorabile. Conducerea companiei susține că lucrează împreună cu autoritățile europene pentru a găsi soluții la problema alocării sloturilor de zbor, având în vedere că mai multe linii aeriene au fost afectate. Într-un comunicat de presă, reprezentanții companiei aeriene au declarat că „operațiunile de ieri în spațiul aerian european au fost grav afectate ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor de zbor, cauzate de fenomene meteorologice multiple și simultane în întreaga Europă”.
Compania aeriană: „Ne cerem scuze pasagerilor noștri”
În ciuda haosului creat și a nemulțumirilor pasagerilor, compania aeriană a încercat să își asume responsabilitatea, cerându-și scuze pentru întârzierile și anulările de zboruri. Cu toate acestea, compania a subliniat că situația este în afara controlului său, punând din nou vina pe condițiile meteorologice nefavorabile. În acest context, compania a promis că monitorizează în permanență situația și că se așteaptă la o îmbunătățire progresivă în zilele următoare.
Sursa: Antena 3